Support Specialist L1

Ponúkaný plat: 1300 EUR/mesiac, v prípade živnosti 1770 EUR/mesiac brutto (výška mzdy závisí od individuálnych skúseností a znalostí kandidáta)

Termín nástupu: ASAP

Druh pracovného pomeru: plný úväzok, skrátený úväzok, živnosť

Miesto práce: Vysokoškolákov 1757/1, Žilina


Baví ťa pomáhať druhým a riešiť technické problémy? Máš vynikajúce komunikačné schopnosti, pracuješ systematicky a máš rád vo veciach poriadok?

Pridaj sa k nám a pracuj v oblasti, ktorá napreduje míľovými krokmi.


Čo u nás budeš robiť?

  • poskytovanie technickej podpory interným a externým zákazníkom v slovenskom a anglickom jazyku na oddelení customer care;

  • získanie detailných informácií a analýza problémov spojených s používaním systémov spoločnosti;

  • práca s interným ticketovacím nástrojom;

  • monitoring, vzdialená správa a základné riešenie vzniknutých incidentov;

  • eskalovanie riešenia problémov;

  • aplikačná profylaktika zákazníckych riešení v správe customer care a reporting;

  • príprava školiacich materiálov a školenia pre používateľov systémov;

  • spolupodieľanie sa na tvorbe internej dokumentácie;

  • komunikácia s oddeleniami spoločnosti.


Hľadáme ťa, ak máš:

  • Vynikajúce komunikačné zručnosti

  • Profesionálne jednanie a vystupovanie

  • Pozitívny prístup k riešeniu problémov

  • Nadšenie a záujem učiť sa

  • Organizovanosť, zodpovednosť, zmysel pre detail

  • Hard skills: znalosť MS Office

  • Soft skills: tímová spolupráca, empatia, flexibilita

Ostatné požiadavky:

  • Požadované vzdelanie: stredoškolské s maturitou

  • Anglický jazyk: Mierne pokročilý (B1)

  • Microsoft Word - Pokročilý

  • Microsoft Excel - Pokročilý


Naša firma je výnimočná vďaka ľuďom. Prečítaj si viac o tom ako fungujeme, o kultúre, filozofii a prečo je skvelé sa u nás zamestnať tu.