Support Specialist L1
Ponúkaný plat: 1300 EUR/mesiac, v prípade živnosti 1770 EUR/mesiac brutto (výška mzdy závisí od individuálnych skúseností a znalostí kandidáta)
Termín nástupu: ASAP
Druh pracovného pomeru: plný úväzok, skrátený úväzok, živnosť
Miesto práce: Vysokoškolákov 1757/1, Žilina
Baví ťa pomáhať druhým a riešiť technické problémy? Máš vynikajúce komunikačné schopnosti, pracuješ systematicky a máš rád vo veciach poriadok?
Pridaj sa k nám a pracuj v oblasti, ktorá napreduje míľovými krokmi.
Čo u nás budeš robiť?
poskytovanie technickej podpory interným a externým zákazníkom v slovenskom a anglickom jazyku na oddelení customer care;
získanie detailných informácií a analýza problémov spojených s používaním systémov spoločnosti;
práca s interným ticketovacím nástrojom;
monitoring, vzdialená správa a základné riešenie vzniknutých incidentov;
eskalovanie riešenia problémov;
aplikačná profylaktika zákazníckych riešení v správe customer care a reporting;
príprava školiacich materiálov a školenia pre používateľov systémov;
spolupodieľanie sa na tvorbe internej dokumentácie;
komunikácia s oddeleniami spoločnosti.
Hľadáme ťa, ak máš:
Vynikajúce komunikačné zručnosti
Profesionálne jednanie a vystupovanie
Pozitívny prístup k riešeniu problémov
Nadšenie a záujem učiť sa
Organizovanosť, zodpovednosť, zmysel pre detail
Hard skills: znalosť MS Office
Soft skills: tímová spolupráca, empatia, flexibilita
Ostatné požiadavky:
Požadované vzdelanie: stredoškolské s maturitou
Anglický jazyk: Mierne pokročilý (B1)
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý